Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nienke & Anke Oostenbrink & Scheper - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nienke & Anke Oostenbrink & Scheper - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen!

Door: Nienke en Anke

Blijf op de hoogte en volg Nienke & Anke

30 September 2012 | Nederland, Groningen

Over 10 dagen is het zover. Na een hele lange tijd nadenken, fantaseren, plannen en reisgidsen lezen vertrekken we dan eindelijk. Woensdag 10 oktober vliegen we om kwart over 11 's ochtends vanaf Schiphol naar Bangkok, waar we onze reis beginnen. Toch best wel spannend, maar we hebben er echt ontzettend veel zin in! Gister hadden we ons afscheidsfeestje, het was echt super gezellig, maar ook wel raar om te beseffen dat je sommige mensen heel lang niet meer ziet. Bedankt dat jullie er allemaal waren!

Deze blog gaan we samen bijhouden, we schrijven allebei af en toe een stukje. Zo houden we jullie op de hoogte van al onze avonturen en belevenissen!

We gaan jullie allemaal heel erg missen, maar zijn ook heel benieuwd wat er allemaal op ons pad zal komen.

Liefs

• 30 September 2012 - 14:16

Anke:

Ik ga jullie volgen tot in timboektoe!

• 30 September 2012 - 14:16

Anke:

Ik ga jullie volgen tot in timboektoe!